Vreau să returnez un produs
Poți returna produsul în termen de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la livrare, din păcate, nu îți putem oferi banii înapoi sau un alt produs la schimb.
Nu acceptăm retururi pentru rambursare sau schimb, cu excepția articolelor deteriorate în timpul transportului. Pentru a fi eligibil pentru rambursarea banilor, articolul trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ai primit. De asemenea, produsul trebuie să fie în ambalajul original.
Restiruirea banilor (dacă este cazul)
Pentru a fi eligibil pentru o rambursare sau un schimb, trebuie să ne trimiți mai întâi un e-mail, în termen de 30 de zile de la primirea produselor, la support@gvinvestment.freshdesk.com cu fotografii ale articolelor deteriorate. În cazul unui produs deteriorat, vom expedia un produs de înlocuire, dacă este disponibil. În cazul în care nu este disponibil schimbul, îți vom rambursa integral prețul de achiziție al articolului.
Colete pierdute sau furate
G&V investment s.r.o. nu este responsabil pentru pachetele pierdute sau furate, a căror livrare a fost confirmată la adresa introdusă în momentul comenzii. La cerere, G&V investment s.r.o. va confirma livrarea la adresa furnizată, data livrării, informații de urmărire și informații despre furnizorul de transport.
Schimburi (dacă este cazul)
Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă dorești nevoie să schimbi un produs, trimite-ne un e-mail la support@gvinvestment.freshdesk.com
Livrarea
Pentru a returna un produs, expediază-l prin poștă la (FHB Group, Priemyselná 3, Svätý Jur - 900 21, Slovacia).
Vei fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile.